باران مهر

باران مهر

قلب مامان و بابا تنها به عشق تو می تپد دخترم باران مهر
باران مهر

باران مهر

قلب مامان و بابا تنها به عشق تو می تپد دخترم باران مهر

واژه صبر

 امروز چندبار برای نوشیدن سریع چایی لبان کوچکت سوخت و تو چندثانیه یکبار این کار را تکرار کردی مامانی و من هی گفتم صبر کن و تو دوباره...

عزیز دلم می خواهم بنویسم برایت از صبر که زیباترین واژه ماندگار زبان است کودکم صبوری عادت زیباییست که اگر با آن خو بگیری قلبت سرشار از عشق می گردد و سختیها برایت آسان. نور چشمانم می دانم که اکنون صبر برای تو سخت ترین کار دنیاست و مفهومش برای تو جز ممانعت از انجام کار دلخواهت چیزی نیست ولی مادر صبورت چنان معجزه هایی از آن دیده است که آرامش اولین فایده اش است. صبر برای هرکس یا هرچیز یعنی من آنچنان عاشقت هستم که حاضرم لحظات بسیاری را منتظر زمان مناسب بمانم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.