باران مهر

باران مهر

قلب مامان و بابا تنها به عشق تو می تپد دخترم باران مهر
باران مهر

باران مهر

قلب مامان و بابا تنها به عشق تو می تپد دخترم باران مهر

پری اختصاصی

دیشب به بارن مهر میگم هرکسی یه پری داره که خدا اونو گذاشته مراقبمون باشه پریه تو صورتی و پررنگه 

میگه علی هم داره میگم بله میگه پریش سبزه 

میگه دای جون هم داره میگم بله میگه پریش قرمزه 

میگم پری من چه رنگیه میگه صورتی و رنگ دیوار و پررنگ 

میگم پری بابات چه رنگیه! میگه مامان توی پریه بابایی دیگه 

 

من باباش شاه پریان مسئولین والت دیزنی

مجسمه سازی

 این تصویری که گذاشتم مجسمه ی اقتاپوس(به قول باران مهر) هست که از دستمال کاغذی درست کرده .من و ماماجون طاهره داشتیم باهم حرف میزدیم و خانمی بازی می کرد وقتی حرفمون تموم شد دیدیم اینو ساخته .  

درآستانه ی زمستان

در آستانه تولدت هستیم عشق مادر 

شیرینی لبخند همیشه میزبان صورتت باشد گل من 

زمستان که به آستانه ی سرما میرسد اگر همه جا هم خشکسالی باشد در خانه ی من صدای باران می پیچد 

زمستان آمد. باران آمد. مادر با باران آمد. باران با مهر آمد. باران مهر آمد...