باران مهر

باران مهر

قلب مامان و بابا تنها به عشق تو می تپد دخترم باران مهر
باران مهر

باران مهر

قلب مامان و بابا تنها به عشق تو می تپد دخترم باران مهر

نمیتونی منو گیج کنی!

دیشب موقع خواب گفتم بذار یکم باران مهر رو بزارم سرکار و گیجش کنم از یکی از نوستالژی های کودکیمون که برای حداقل یه هفته دستمون بهش بند بود استفاده کردم و سریع گفتم: باران مهر دوست من دوست داره با دوست تو  که دوست داره با دوست من دوست بشه ،دوست بشه دوست داری با دوست من که دوست داره با دوست تو دوست بشه دوست بشی

گفت:یه بار دیگه بگو. دوباره سریع گفتم و به بابایی گفتم میخوان باران رو گیج کنم. اون موقع یکهوویی و سریع باران مهر گفت: چرا گیج بشم دوست تو و دوست من میخوان باهم دوست بشن تو میخوای بدونی منم دلم میخواد باهاش دوست بشم یا نه

نظرات 1 + ارسال نظر
مژگان اسلامی دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 08:15

خواهر من این بچه ها با ما فرق دارن. اینکار ها رو میکنی میفهمن ما ازشون از لحاظ هوشی پایین تریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.